Kdo je online?
Právě zde jsou 25 návštěvníci online.
Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

                                                        
                                                                               1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, analýzy, složení a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část a to v případech, kdy se objednané zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se zásadně změnila cena u dodavatele zboží, popř. kurz české koruny vůči euru.V případě chybně uvedené ceny zboží nebo neaktualizovaného počtu zboží na skladě si po kontaktování objednávajícího si taktéž vyhrazujeme právo na zrušení objednávky.


 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 48 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Na zrušení objednávky má též právo provozovatel tohoto internetového obchodu a to taktéž bez udání důvodu.

                  5) DOPRAVA - GENERAL PARCEL, ČESKÁ POŠTA

PŘI OBJEDNÁVCE NAD  1.600,- Kč je DOPRAVA ZDARMA. Platí pouze u objednávek, kde celková váha objednaného zboží nepřesáhne 50kg nebo kde je u konkrétního zboží v názvu uvedeno DOPRAVA ZDARMA (platí při jakékoli hmotnosti zboží). Toto opatření je zaměřeno především na krmné směsi pro hospodářská zvířata. Způsob dopravy (General Parcel nebo ČP) můžete vepsat do poznámky. 

V případě objednávky nedosahující částky 1.600,-Kč Vám zboží zašleme Českou poštou (balík do ruky, balík na poštu) nebo prostřednictvím dopravce General Parcel na soukromou adresu. V tomto případě za dopravné účtujeme následující sazby.

 

Dopravce General Parcel (ceny včetně doběrečného a DPH): 

Balík do 15kg = 110 kč, 15 až 35kg = 120 kč, 35 až 50kg = 135 kč, 50 až 60kg = 270kč.

                                              

                                Doprava Českou Poštou je přibližně o 20% dražší než dopravce General Parcel. Můžete zvolit balík na poštu nebo do ruky (zásilky pouze do 30kg). Způsob, který si vyberete vepište prosím do poznámky při objednávce nebo nás kontaktujte mailem nebo telefonicky.

 

V případě, že zvolíte platbu převodem na účet prosím zaplaťte až po obdržení PDF faktury. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena dopravy se může lišit i podle váhy objednaného zboží.  Českou poštou lze zasílat pouze zboží s hmotností nepřesahující 30kg. Zboží mimo ČR nezasíláme.

 

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 24 hodin do 5 pracovních dnů - obvykle však do 48 hodin od přijetí objednávky (při delší dodací lhůtě je zákazník ihned telefonicky informován), není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměnou nese v plné výši kupující.

 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

Upozornění:

Počty skladových zásob nemusí vždy odpovídat, zboží je současně prodáváno na naší kamenné prodejně. O stavu objednaného zboží Vás budeme ihned telefonicky informovat.

 

Zákazník nákupem či objednávkou na tomto internetovém obchodě příjmá veškeré výše uvedené obchodní podmínky.


JaM Servis s.r.o.
Potoční 240
284 01 Kutná Hora

IČ: 25710222, DIČ: CZ25710222

Mobil: 728 478 382, Tel: 327 523 422 nebo 327 523 126

Email: jamservis@email.cz

 Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 

zpět